Plakat do druku - Wesołych Świąt

W telewizji mnóstwo świątecznych reklam, życzeń, piosenek w wykonaniu różnych artystów - zatem czas rozpocząć przygotowania do Świąt! Ja z racji przygotowywania projektów dla was jestem w tym klimacie od początku listopada, ale wiem że większość z was czeka z tym do grudnia. Instagram już zapełnia się klimatycznymi zdjęciami, na blogach pojawiają się pomysły na prezenty więc zadbajcie też o swoje wnętrza i wypełnijcie je świątecznymi grafikami!
U mnie co roku wygląda to mniej więcej tak: najpierw zaczynam słuchać świątecznych hitów, z czasem dochodzi cała reszta świątecznych piosenek. Kolejnym krokiem jest przejrzenie dekoracji świątecznych i co roku stwierdzam, że coś muszę dokupić! (znacie to?!) Jak już zgromadzę odpowiednią ilość to zaczyna się poszukiwanie świątecznej piżamki i oczywiście skarpetek! Ten element garderoby zawsze kojarzy mi się ze świętami. Koc, herbatka, ciepłe skarpetki z mikołajem, netflix i śnieg za oknem to dla mnie wieczór idealny! Dajcie znać jak Wy lubicie spędzać zimowe wieczory i jak wprowadzacie w życie świąteczny klimat :)
Tymczasem kilka słów o plakacie. Jak już wiecie, lubię proste formy i pastelowe kolory. Generalnie w grafice wyznaję zasadę: im mniej tym lepiej. Dlatego, na grafice jest tylko renifer z gwiazdek i życzenia Wesołych Świąt! Beż + złoto, szarość + srebro oraz czerwień+biel. Te kolory najbardziej kojarzą mi się z tym szczególnym czasem i najczęściej pasują nam też do wystroju mieszkań :)

Wesołych Świąt - plakat


Plakaty są w formacie pdf, w rozmiarze A4. Do użytku domowego, niekomercyjnego.
Kilka rad jak wydrukować materiały w dobrej jakości:
  • wybierz papier o gramaturze min. 210 g, (ja wybieram zazwyczaj fotograficzny)
  • drukuj na błyszczącej stronie papieru
  • ustaw jakość wydruku na najwyższą (żeby uniknąć pasków)
  • nie zapomnij ustawić formatu wydruku, np. A4, A5
Chętnie zobaczę Wasze aranżacje świąteczne z wykorzystaniem moich materiałów. Oznaczajcie swoje zdjęcia, wysyłajcie bezpośrednio do mnie albo podzielcie się opinią w komentarzu. Niebawem pojawią się kolejne świąteczne dekoracje - oczywiście minimalistyczne i do druku!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © kreatywnaminimalistka , Blogger